Mass Effect: Andromeda har haft en tuff start med hård kritik för bland annat sina animationer men nu börjar Bioware patcha problemen, men långt ifrån alla.

Bioware har nu släppt Changloggen (se nedan) för Patch 1.05 som ska släppas när som helst och här kan vi se att dem kommer börja med att lägga fokus på att animationerna av ögon, ansikte samt läppsynkning för att sen även öka platserna i inventory och att kunna hoppa över autopilot-sekvensen.

Men det finns fortfarande en hel del kvar för Bioware att få ordning på och dem har på sin hemsida släppt en liten lista på vad dem ska åtgärda de kommande två månaderna där bland annat animationerna är en stor del av det.

Changelogg

Patch 1.05 Notes
– Improved tutorial placement
– Increased inventory limits
– Single player balance changes: Ammo crates, armor, weapons, nomad, profiles, attacks, and progression
– Multiplayer balance changes: Weapons, cover, and enemies (check back for detailed notes on balance changes)
– Improved matchmaking and latency in multiplayer
– Added option to skip autopilot sequences in the galaxy map
– Decreased the cost of remnant decryption keys and made them more accessible at merchants
– Improved logic, timing, and continuity for relationships and story arcs
– Improved lip-sync and facial acting during some conversations, including localized VO
– Fixed an issue with Ryder’s movements when running in a zig zag pattern
– Improved the appearance of eyes for human and asari characters
– Fixed various collision issues
– Fixed bugs where music or VO wouldn’t play or wasn’t correct
– Fixed issue where global squad mate banter sometimes wasn’t firing on UNCs
– Fixed issue where player was unable to access the Remnant Console Interface after failing decryption multiple times
– Fixed issue where fast travel is sometimes disabled after recruiting Drack until the player reloads a save
– Fixed issue where Ryder can become stuck in the start of Biotic Charge Pose
– Fixes issues related to some saves
– Fixed issue where objective sometimes becomes un-interactable for players in multiplayer
– Streaming and stability improvements

0 Kommentarer

Lämna en kommentar

Vill du vara med i diskussionen?
Tveka inte att vara med!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *


1 + 5 =