Vi på TeknikHype jobbar med en artikel om konsumenträtt och garanti vad gäller mobiler. Nu vill vi veta hur dina erfarenheter är när det kommer till garanti.

Lämnar du ofta in din telefon på garanti? Har du dåliga erfarenheter? Är du positiv till alla beslut?

Dela gärna med dig av dina erfarenheter och hjälp gärna oss på TeknikHype att sprida detta formulär på tre enkla frågor för att ge oss en bra grund i arbetet på en kommande artikel. Undersökningen är helt anonym och tar bara några minuter.

Tack!

Tidigare artikelKrönika: En ”gammal” modell
Nästa artikelNyhet: Android 4.3 till Galaxy S3 närmar sig

2 kommentarer

  1. Jag har lämnat massor av grejer, oftast mobiler pga av dålig kvalitet men aldrig en spräckt skärm. Min gamla xperia(den med slideqwerty och Windows) fick små små sprickor lite överallt och det berodde på tillverknings/konstruktionsfel.. Lämnade den 3 gånger sen fick jag en helt ny kartong (som jag sålde dock eftersom jag visste att den skulle spricka också) bra deal eftersom den jag köpte från början var begagnad 🙂

    • Det låter ju som en bra deal, jag vill förtydliga att det inte är sprickan som är anledningen då den inte går på garanti.

LÄMNA KOMMENTAR

Lämna kommentar
Ange namn