I och med att HTC slopar sin slogan så lovar dom samtidigt aggressivare marknadsföring
När det börjar bli lite för tyst på HTC’s finans avdelning så börjar marknadsfolket tvärs över korridoren komma på lösningar.
“Slopa den gamla slagdängan “Quietly Brilliant” till förmån för något djärvare.

I ett uttalande till Wall Street Journal så säger HTC’s nya marknadsförings chef Ben Ho att företaget inte har varit tillräckligt högljutt.
Han berättade inte om något nytt motto men med tanke på hans senaste uttalande om Samsung Galaxy S4 (“Om man ser till mjukvaru aspekten i Galaxy S4an så tror vi att Samsung spenderat mer tid på marknadsföring än innovativt tänkande.”) Så förväntar vi oss något riktigt slagkraftigt ifrån HTC’s sida!

LÄMNA ETT SVAR

Vänligen ange din kommentar!
Vänligen ange ditt namn här

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.